Az alábbi szállítási módok közül válaszhat:

Futárszolgálattal

Amennyiben gyors és kényelmes házhoz szállítást szeretne, futárszolgálatunk a megfelelő az Ön számára.

 

Személyes átvétellel

Megrendelt termékeit személyesen is át veheti telephelyünkön előre egyeztetett időpontban. Kizárólag készpénzes fizetés lehetséges.

 

Utánvétellel

A vásárlók között legkedveltebb módon is át veheti. Így csak akkor kell fizetnie, amikor csomagját kézhez kapja. Az utánvétel díja, minden esetben feláras.

Fizetési módjaink

Bankkártyás fizetés

Banki átutalás

Utánvétel

Készpénzes illetve bankkártyás fizetés telephelyünkön

ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ

A jelen Adatvédelmi tájékoztató (a továbbiakban: Adatvédelmi tájékoztató) célja, hogy a www.webfanomen.hu honlapon keresztül a Nagy Fanomén Kft. ”WebFanomen” elnevezésű e-mail hírlevelére feliratkozó természetes személyek információs önrendelkezési jogát biztosítsa.

Az adatkezelő és adatfeldolgozó

Nagy Fanomén Építőipari Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 8500 Pápa, Fáy András lakótelep 5.2/12.

Adószám: 28773850-2-19

Telefonszám: +36 30 962 3997 / +36 30 284 3563

E-mail cím: nagyfanomenkft@gmail.com

Cégjegyzékszám: 19-09521424

Az adatkezelés célja:

Az adatkezelés célja a ”WebFanomen” elnevezésű e-mail hírlevélre feliratkozó személyek részére az adatkezelő termékeit és szolgáltatásait népszerűsítő elektronikus hírlevelek küldése alkalmankénti rendszerességgel, így soha nem maradsz le az éppen aktuális kedvezményekről vagy új termékeinkről.

Amennyiben az adatkezelő az adatkezelés fent meghatározott céljától eltérő cél érdekében kívánja felhasználni az általa kezelt személyes adatokat, az eltérő célról és minden egyéb releváns kiegészítő információról az eltérő célú adatkezelés megkezdése előtt a helyben szokásos módon tájékoztatni fogja az érintetteket.

III. Az adatkezelés jogalapja és időtartama, a kezelt adatok köre, adattovábbítás, az adatokhoz hozzáférők köre

Az adatkezelésre kizárólag az érintett (hírlevélre feliratkozó személy) előzetes és önkéntes hozzájárulása (adatszolgáltatása) alapján kerül sor az alábbi adatok tekintetében:

  1. vezetéknév és keresztnév
  2. e-mail cím

A hozzájárulás megadására a hírlevélre történő feliratkozás által kerül sor.

Az adatkezelő az érintett adatait kizárólag az érintett előzetes írásbeli hozzájárulása alapján vagy jogszabályba foglalt kötelezettség teljesítése esetén továbbítja harmadik személy részére. Egyebekben az érintett adatait kizárólag az adatkezelő alkalmazottai ismerhetik meg a munkavégzésükhöz szükséges mértékben és ideig.

Az érintett az adatkezeléshez való hozzájárulását bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonhatja.

Az adatkezelés kezdete a hírlevélre feliratkozás időpontja.

Az adatkezelés megszűnik, ha:

  • az érintett az adatkezeléshez történő hozzájárulását visszavonja (a hírlevélről leiratkozik) vagy
  • az adatkezelés fent meghatározott célja megszűnik.
  1. Adatbiztonsági intézkedések

Az adatkezelő az adatok biztonságát az elektronikus nyilvántartásban azáltal biztosítja, hogy informatikai rendszere és hálózata egyaránt védett a számítógéppel támogatott csalás, kémkedés, szabotázs, vandalizmus, tűz és árvíz, továbbá a számítógépvírusok, a számítógépes betörések és a szolgálatmegtagadásra vezető támadások ellen. Az üzemeltető a biztonságról szerverszintű és alkalmazásszintű védelmi eljárásokkal gondoskodik.

Az adatkezelő nem biztosít hozzáférést a nyilvántartásához olyan személyeknek, akik arra nem jogosultak és megtesz minden intézkedést annak érdekében, hogy a hozzáférési adatok illetéktelen személyek birtokába ne kerülhessenek.

  1. Az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogai és jogorvoslati lehetőségei

Tájékoztatás

Az érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az érintett általa kezelt, illetve az általa vagy rendelkezése szerint megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, az adatvédelmi incidens körülményeiről, hatásairól és az elhárítására megtett intézkedésekről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül, közérthető formában, az érintett erre irányuló kérelmére írásban megadni a tájékoztatást.

A tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be.

Helyesbítés és törlés vagy zárolás

Ha a személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat az adatkezelő rendelkezésére áll, a személyes adatot az adatkezelő helyesbíti.

A személyes adatot törölni kell, ha kezelése jogellenes, az érintett kéri, az hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható-, feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy a Hatóság elrendelte.

Törlés helyett az adatkezelő zárolja a személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

Ha az adatkezelő az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 25 napon belül írásban vagy az érintett hozzájárulásával elektronikus úton közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.

Tiltakozás az adatkezelés ellen

Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen,

  1. a) ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve kötelező adatkezelés esetén;
  2. b) ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik; valamint
  3. c) törvényben meghatározott egyéb esetben.

Bírósági eljárás

Az érintett a jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el. Azt, hogy az adatkezelés a jogszabályban foglaltaknak megfelel, az adatkezelő köteles bizonyítani.

A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

A NAIH eljárásának kezdeményezése

A Hatóságnál bejelentéssel bárki vizsgálatot kezdeményezhet arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével, illetve a közérdekű adatok vagy a közérdekből nyilvános adatok megismeréséhez fűződő jogok gyakorlásával kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Székhely: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Email: ugyfelszolgalat@naih.hu

Honlap: http://www.naih.hu

  1. Vegyes rendelkezések

Az érintett a ”WebFanomen” elnevezésű e-mail hírlevélre történő feliratkozással akként nyilatkozik, hogy az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat megismerte, tudomásul vette, elfogadta és az itt leírt adatkezeléshez kifejezett hozzájárulását adja.

 

A jelen Adatvédelmi tájékoztató 2024. január 27. napjától hatályos.

Általános szerződési feltételek!

Általános Szerződési Feltételek jelen írás alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelvű. A webáruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

Neve: Nagy Fanomén Építőipari Kft.

 Székhelye: 8500 Pápa, Fáy András lakótelep 5. 2/12.

Telephelye: 8500 Pápa, Kert utca 21.

Adószáma: 28773850-2-19

Cégjegyzékszáma: 19-09521424

Elérhetősége: +36 30 962 3997 / nagyfanomenkft@gmail.com

Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Veszprém Vármegyei bíróság

A szerződés nyelve: magyar

Tárhely szolgáltató adatai:

Név: Sybell Informatika Kft.

Cím: 1158 Budapest, Késmárk u. 7./b. II. em. 206.

Elérhetőség:  +36 1 707 67 26

Alapvető irányelvek

A jelen általános szerződési felekben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó. (Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”))

Fenntartjuk minden jogunkat a webáruházunk, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése az írásos hozzájárulásunk nélkül.

 Nem vállal felelősséget a hozzánk nem köthető a nem általunk üzemeltetett, más weboldalon közzétett termékek adás-vételével kapcsolatban.

Regisztráció és vásárlás

 
Regisztráció menete:
Jobb felül kattintson a regisztrációra
Adja meg valós nevét, email címét illetve olyan jelszót amit Ön könnyen megjegyez.
Ha leellenőrizte adatai pontosságát és megfelel a valóságnak kattintson a felhasználó hozzáadása gombra.
 

Nem vállalunk felelősséget a hamis név/cím/elérhetőség megadásáért vagy valótlan regisztrációért.

Ha Vásárlóink által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért/hibáért semminemű felelősséget nem vállalunk. Az ebből adódó károk Vásárlóinkat terhelik.

Amennyiben regisztrált webáruházunkra nem tudunk felelősséget vállalni az elfelejtett jelszóért.

Megvásárolható termékek és árak

 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban (HUF) értendők és tartalmazzák az általános forgalmi adót. Ez jelenleg 27%-ot jelent.

A webshopunkban részletesen feltüntetjük a termék nevét, leírását, a termékekről fotót (ha lehetséges).

Amennyiben kedvezményes ár kerül bevezetésre, teljes körűen tájékoztatjuk Önöket az kedvezményről, a termék/termékek pontos nevéről illetve annak időtartamáról.

Kérjük minden meglévő és leendő ügyfeleinket, hogy akcióinkért a következő oldalakat figyeljék:

Webáruházunkban: www.webfanomen.hu 

Facebookon a https://www.facebook.com/nagyfanomenkft

Weboldalunkon a www.nagyfanomen.hu 

Elektronikus üzenetben, amennyiben hírlevelünkre feliratkoznak.

Amennyiben lehetséges hibás árral találkozik, kérjük tájékoztasson Minket.

Hibás ár alatt értjük például a „0-át”. Megrendelés után történő hibás ár észrevétel esetén, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy legjobb tudásunk szerint korrigálni tudjuk hibánkat. Ezért felajánljuk Ügyfeleinknek a termék eredeti árán történő vásárlást. Amennyiben nem szeretne élni ezzel a lehetőséggel, következmény nélkül elállhat a vásárlástól. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre.

Rendelés menete

Vásárlóink eldöntik, hogy regisztrálva, vagy regisztráció nélkül szeretne e vásárolni.

Amennyibben már visszatérő ügyfeleink közé tartozik, jelentkezzen be fiókjába.

A megvásárolni kívánt terméket és mennyiségét válassza, ki majd kattintson, a kosárba teszem gombra.

Ha végzett, kattintson a kosár fülre, jobb felül majd a kosár gomb.

Ellenőrizze a kosárban, hogy a megfelelő termék és a vásárolni kívánt mennyiség van e kosárban.

Kattintson a tovább a pénztárhoz.

Töltse ki a számlázási adatok menüt, ügyeljen a pontosságra, majd válasszon fizetési módot.

Végül kattintson a Megrendelés gombra.

Amennyiben nem biztos, hogy adatait helyesen adta-e meg bal felül, kattintson a vissza gombra és ellenőrizze újra.

Felelősséget akkor tudunk vállalni a visszaigazolásról, ha Vásárlóink a megfelelő email címüket írják be. Elállhatunk a szerződéstől, amennyiben rossz vagy hamis elérhetőséget kapunk.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy az önműködően készített üzenet, nem minősül szerződéskötésnek. Kizárólag az általunk visszaigazolt rendelésékért vállalunk felelősséget, illetve, ebben az üzenetben leírt szállítási határidőért.

A megrendelések feldolgozása és teljesítése

 

A megrendeléseket kizárólag munkaidőben tudjuk feldolgozni. Ezen időpontokon kívül is le tudja adni rendelését, de ezt már csak a következő munkanapon tudjuk, elkönyvelni ezért kérjük szíves türelmüket. Minden esetben elektronikus úton visszaigazoljuk, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelését. Előfordulhat, hogy a megrendelés pontosítása érdekében felvesszük Önnel a kapcsolatot. 

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségi ideje:

Hétfő: 8:00-16:00-ig.

Kedd: 8:00-16:00-ig

Szerda: 8:00-16:00-ig

Csütörtök: 8:00-16:00-ig

Péntek: 8:00-16:00-ig

Szombat: 9:00-13:00-ig

Vasárnap: Zárva!

Ünnepnapokon ez változhat! Erről tájékoztatást, illetve munkarend változásról, webáruházunkban és weboldalunkon is bővebb információt talál!

 Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 5-10 munkanapon belül.

Vásárlóink a rendelését módosíthatják, vagy lemondhatják, egészen addig, amíg át nem adjuk futárszolgálatunk részére. Ez után Vásárlóink csak az elállási jog érvényesítésével tudják módosítási vagy törölni rendelésüket. Kérjük a rendelés leadása előtt ellenőrizzék, hogy a megfelelő terméket és mennyiséget tették-e a kosárba. A csomag feladása után nem áll módunkban változtatni.

A megrendelt csomagot kötelesek átvenni. Utánvételes vásárlás esetén, a helyszínen fizetni. Amennyiben ez nem történik meg szerződésszegést követnek el! A postai költség oda-vissza Önt terheli, melyet köteles fizetni Cégünk részére.

A már átvett csomagért felelősséget nem tudunk vállalni. Így kérjük, az Ön érdekében ellenőrizze átvétel előtt a csomagolás épségét.

Késedelmünk esetén Önnek joga van póthatáridőt tűzni. (Ésszerű kereten belül!) Ha e határidőn belül nem tudunk teljesíteni így Ön elállhat a szerződéstől következmény nélkül.

 Amennyiben a megrendelt termék készlethiányos haladéktalanul felvesszük Önökkel a kapcsolatot elérhetőségeiken, ezért kérjük, ha lehetséges több fajta elérhetőség megadását.

Felhívja felhasználók figyelmét, hogy amennyiben nem veszik át a megrendelt terméket (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el.

Egyéb panasz/ észrevétel

Vásárlóink egyéb panasszal/észrevétellel is megkereshetnek Minket a jelen Általános szerződési feltételben található elérhetőségeken. Készséggel állunk Ügyfeleink rendelkezésére az általunk megadott elérhetőségeken.

Elállási jog

Elállási jog érvényesítése esetén, postai úton vagy személyesen kizárólag előre egyeztetett időpontban juttassa vissza a terméket. Ügyeljen a következőkre:

Ügyfélszolgálatunk bármelyikén köteles jelezni elállási szándékát.

Ügyfeleinknek joguk van a termék átvételének napjától számított 14 napon belül a megfelelő minőségi állapotában és mennyiségi hiány nélkül eredeti csomagolásban visszaküldeni. Ennek díja Vásárlóinkat terheli. Ennek bármely hiányában a terméket nem áll módunkban visszavenni így tehát az elállási jog érvényét veszíti.

A hibás termék értékét kizárólag bankszámlára történő átutalással tudják kérni, melyet legkésőbb 30 napon belül Cégünk megtérít az Önök részére. (Ez akkor is érvényes, ha személyesen hozzák vissza az árut!)

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy amennyiben élnek elállási jogukkal, úgy kötelesek az általunk kiállított „Elállási nyilatkozat”-ot olvashatóan kitölteni és a csomaggal együtt részünkre visszajuttatni. Amennyiben a link nem működne emailben a nagyfanomenkft@gmail.com-ra írt üzenetben kérheti ki, illetve telefonon a +36 30 284 3563-as telefonszámon.

 

Szavatosság

 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek.

Termékszavatossági igényét a vásárlástól számított 1 éven belül lehet benyújtani. Ez után az idő után érvényét veszti.

A termék hibáját (termékszavatossági igény érvényesítése esetén) Önnek kell bizonyítani.

Kizárólag abban az esetben mentesülünk a termékszavatosság kötelezettsége alól, ha azt bizonyíthatóan a nem rendeltetésszerű használat miatt hibásodott meg a termék.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy ugyanarra a hiába a kellékszavatosságot és a termékszavatosságot nem veheti igénybe. Termékszavatossági igényének pozitív elbírálása esetén a kicserélt/javított termékre további szavatossági igényt a gyártónál kell érvényesíteni.

Szavatossági igény érvényesítése esetén

 

Kérjük meglévő és leendő ügyfeleinket hogy az Önök által vásárolt termékekről az általunk készített számlát, minden esetben őrizzék meg.

Vásárlóinknak kötelessége a szerződés megkötést bizonyítani általunk kiállított számlával, melyet elektronikus/személyes vagy postai úton küldünk Önnek.

Amennyiben elvesztették számlájukat, másolatot ügyfélszolgáltunkon keresztül kérhetnek. Kizárólag elektronikus úton tudjuk az Ön részére pótolni.

A szavatossággal kapcsolatos költségek Cégünket terhelik. (Ptk. 6:166. §).

A jegyzőkönyv másolatát minden esetben Ügyfeleinknek átadjuk elektronikus/postai/vagy személyes átvétellel. Kérjük az erről kiállított átvételi elismervényt aláírni és visszajuttatni szíveskedjen.

A jegyzőkönyvet a felvétel napjától számított 3 évig megőrizzük, és azt kérésre a hatóságnak átadjuk.

Törekszünk arra, hogy javítás illetve csere esetén legfeljebb 15 munkanapon belül elvégezzük. Amennyiben ez az időtartam a 15 napot meghaladja, akkor minden esetben tájékoztatjuk Ügyfeleinket a lehetséges változásról melyben együtt működését és türelmét kérjük. A tájékoztatás Ügyfeleink számára a legkényelmesebb módon próbáljuk elérhetővé tenni, legyen az akár elektronikus úton vagy postai úton történik.

Egyéb

A vitás ügyeket amennyiben lehetséges, elsősorban békés úton próbáljuk rendezni. Kérjük, minden esetben először Hozzánk forduljanak panaszukkal a fent említett elérhetőségek bármelyikén.

 

Panaszkezelés

Webáruházunk törekszik arra, hogy minden kedves vásárlóink elégedetten távozzon Tőlünk, pozitív élménnyel gazdagodjon. Továbbá áruházunk mind ezek mellett a megfelelő minőségre, pontosságra és rugalmasságra is figyelmet fordít. Amennyiben Önnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szóbeli panaszukat azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint igyekszünk megoldást keresni. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, panaszáról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet készítünk, s annak másolati példányát átadjuk vásárlóink részére, az általa megjelölt formában. (Postai úton vagy, e-mail üzenetben PDF. formátumban.)

Az írásbeli panaszt 30 napon belül írásban megválaszoljuk. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrizzük és kérésre azt az ellenőrző hatóságoknak átadjuk.

Felhívjuk fogyasztóink figyelmét, hogy amennyiben panaszát elutasítottuk, elsősorban Cégünk felé köteles megindokolni írásban, illetve joga van a hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezni.

Ügyfeleink panasszal fordulhatnak, a fogyasztóvédelmi hatósághoz az Önhöz legközelebb eső kormányablakban kérhet bővebb tájékoztatást.

Elállási nyilatkozat

 

 

Megrendelésének leadásával elfogadta és tudomásul vette az ÁSZF-ben foglaltakat. Kérjük ha bármelyik pontba foglaltakkal nem ért egyet, ne vásároljon!

További felmerülő kérdések esetén, hívjon Minket bizalommal!

Shopping Cart

Kérünk NE LOPD az itt található tartalmakat!

Köszönjük!